Aptauja par pārdošanas veicināšanas ietekmi uz patērētāja rīcību
Labdien, esmu Latvijas Universitātes studente un sava maģistra darba izstrādes ietvaros vēlos noskaidrot Jūsu paradumus un attieksmi pret akcijas preču piedāvājumiem, kā arī iepazīties ar izmaiņām Jūsu pirkšanas un patēriņa paradumos, ekonomisko apstākļu izmaiņu ietekmē.

Aptaujas anketā lietotie termini:

AKCIJA – tirgvedības vai reklāmas pasākums noteikta produkta vai produktu grupas virzīšanai tirgū. Reklāmas akcijās bieži ietilpst produkta cenas pazeminājums, pircējiem pieejamas loterijas, bezmaksas pielikumi produktam u.c.
CENAS ATLAIDE - Cenas samazinājums par labu pircējam. Cenu var samazināt, piemēram, par atkārtotu pirkumu, par iepirkšanos lielos daudzumos, pastāvīgajiem pircējiem, sezonas precēm u.c.
DIVI PAR VIENA CENU – akcijas piedāvājums – iegādājoties vienu produktu, otrs tiek saņemts bez maksas.

Anketa ir anonīma un rezultāti tiks izmantoti tikai maģistra darba izstrādei.
Anketas aizpildīšana prasīs ne vairāk kā 10 minūtes Jūsu laika.

Paldies jau iepriekš!


Šī aptauja ir slēgta un atbildes sniegt vairs nav iespējams!
Paldies par izrādīto interesi.


Paldies par atbildēm un iesaku - ar VisiDati.lv aptauju veikt ir viegli un ātri!