Aptauja Aptauja par reklāmas kampaņas efektivitāti
Labdien!

Visbiežāk tieši māmiņas ir tās, kas plāno ģimenes pirkumus, izvēlas labākās iepirkšanās vietas, kā arī rūpējas par maltītes pagatavošanu visai ģimenei. Tāpēc Banku augstskolas uzņēmumu vadības maģistratūras 1. kursa studentes veic aptauju, ar kuras palīdzību vēlas izpētīt tirdzniecības tīkla Rimi veiktās reklāmas kampaņas “Jauna ēra” pamanāmību jauno māmiņu vidū, kā arī vai šī kampaņa jaunās māmiņas ir mudinājusi daudz biežāk iepirkties Rimi veikalos.

Anketa ir anonīma, aptaujas laikā iegūtie dati tiks izmantoti apkopotā veidā. Lūdzam Jūs veltīt pāris minūtes un atbildēt uz anketas jautājumiem.
Jau iepriekš paldies par dalību un veltīto laiku!