Reklāmas saukļi sadzīvē
Aptauja ir par reklāmā izmantotiem saukļiem un to ietekmi uz Jūsu valodas lietojumu.

Aptauja aizņems ne vairāk kā 5 minūtes no Jūsu laika.
Norādiet informāciju par sevi:
Dzimums
Vecums
1. Kādus saukļus no reklāmām esat aizguvuši Jūs?
 
2. Kādus saukļus no reklāmām esat dzirdējuši, ka ir aizguvuši Jūsu līdzcilvēki?
 
3. Vai uzskatat,ka tas, ka cilvēki ietekmējas no mediju valodas kultūras ir:
Pozitīvi
Negatīvi
Neitrāli
 
4. Uzraksti,kurš no saukļiem atbilst kurai organizācijai? (lai dati būtu pēc iespējas precīzāki,lūgums pareizās atbildes nemeklēt papildus internetā, bet vadīties pēc izjūtām un nezināšanas gadījumā minēt)
1-Lukoil
2-Loreal
3-Mazda
4-Alfa
5- Latvijas Balzāms
  Ballīšu zvērs
  Vienmēr vairāk
  Zoom zoom zoom
  Vienmēr kustībā!
  Jo Tu esi tā vērta!
 
5. Sniedz kādu konkrētu piemēru, stāstu par to kā reklāma ir ietekmējusi Tevi vai Tavus draugus, radiniekus, paziņas, pasniedzējus, darba devējus u.t.t.
 
6. Vai uzskatāt,ka reklāmās izmantotā valoda ietekmē Jūsu valodas lietojumu?