Aptauja - CSDD sociālās video reklāmas, kas vērstas uz motociklistu drošību
Labdien! Mani sauc Emīls Kalniņš, esmu RISEBA reklāmas specialitātes 4. kursa students.
Bakalaura darba ietvaros veicu pētījumu par to, kādi uzmanības piesaistīšanas paņēmieni Ceļu satiksmes drošības direkcijas(CSDD) sociālajās video reklāmās, kas vērstas uz motociklistu drošību, uzrunā satiksmes dalībniekus, tāpēc ir svarīgi noskaidrot arī Jūsu viedokli. Anketa ir anonīma un tās aizpildīšana neaizņems vairāk par 5 minūtēm.
Bakalaura darba ietvaros veicu pētījumu par to, kādi uzmanības piesaistīšanas paņēmieni Ceļu satiksmes drošības direkcijas(CSDD) sociālajās video reklāmās, kas vērstas uz motociklistu drošību, uzrunā satiksmes dalībniekus, tāpēc ir svarīgi noskaidrot arī Jūsu viedokli. Anketa ir anonīma un tās aizpildīšana neaizņems vairāk par 5 minūtēm.
Šī aptauja ir slēgta un atbildes sniegt vairs nav iespējams!
Paldies par izrādīto interesi.
Paldies par izrādīto interesi.