3. Vai Jūs esat redzējis kādu no CSDD sociālajām video reklāmām? (piemēram, "Skaties divreiz! Divreiz!" ; ''Ātrums. Nāvīgi viltīgs. Esi gudrāks!'' utt.)
7. Kuras iepriekš pieminētās CSDD sociālās video reklāmas, kas vērstas uz motociklistu drošību, Jūs visvairāk ir uzrunājušas? (1- visvairāk, 6 - vismazāk)
Vieta
Punkti
Dzer. Brauc. Pievienojies.
1
51
Orgānu donori
2
58
Skaties divreiz! Divreiz!
3
67
Stūrē skaidrā!
4
79
Skarbās Jāņu dziesmas
5
80
Ātruma pārsniegšanas sekas
6
85
Vieta nosaka atbilžu varianta nozīmīguma pakāpi. Augstāko vietu iegūst visnozīmīgākais atbilžu variants. Punkti ir visu respondentu izvēlēto vietu summa attiecīgajam atbilžu variantam.
Svarīgākais atbilžu variants ir tas, kurš ieguvis mazāko punktu skaitu. Mazāk svarīgākais atbilžu variants ir tas, kurš ieguvis lielāko punktu skaitu.
8. Kas ir tās lietas, kas Jūs uzrunā iepriekš pieminētajās CSDD sociālajās video reklāmās, kas vērstas uz motociklistu drošību? (vairākas atbildes iespējamas)
9. Kas ir tās lietas, kas Jūs kaitina iepriekš pieminētajās CSDD sociālajās video reklāmās, kas vērstas uz motociklistu drošību? (vairākas atbildes iespējamas)
Skaidrojums: Izvēlēto atbilžu summa ir iegūta saskaitot respondentu visas atzīmētās atbildes uz šo jautājumu. Katras atbildes procentuālā vērtība tiek iegūta konkrētās atbildes izvēlēto reižu skaitu dalot ar kopējo iesniegto atbilžu summu.