Reklāmas kampaņas novērtējums

Lai novērtētu kampņas efektivitāti, veicam plašu aptauju, lai uzzinātu sabiedrības veidokli par izmantotajiem materiāliem un metodēm kampaņas ietvaros.

Aptaujas aizpildīšana aizņems ne vairāk kā 10 min. Jūsu laika.

Paldies par atsaucību!
Norādiet informāciju par sevi:
Dzimums
Vecums
1. Jūsu nodarbošanās:
Studēju / mācos
Strādāju
Studēju un strādāju
Mājsaimnieks(ce)
Cits
2. Jūsu aptuvenais ienākumu līmenis mēnesī (pēc nodokļu nomakasas):
līdz 200 EUR
201-400 EUR
401-600 EUR
601-800 EUR
801-1000 EUR
1001-1500 EUR
vairāk par 1500 EUR
Nevēlos norādīt
3. Vai Jūs esat autobraucējs?
Jā, braucu ar auto 3 reizes nedēļā vai biežāk
Jā, braucu ar auto apmēram 1 līdz 2 reizes nedēļā
Jā, braucu ar auto retāk kā reizi nedēļā
Man ir autovadītāja apliecība, taču ar auto nebraucu (vai braucu ļoti reti)
Nē, man nav autovadītāja apliecība
4. Kāda ir Jūsu attieksme pret braukšanu pie stūres alkohola reibumā?
Noliedzoša. Uzskatu, ka pie stūres sēsties nedrīkst pat ja lietots neliels alkohola daudzums
Viduvēja. Kopumā neatbalstu, bet pieļauju, ka auto var vadīt, ja alkohols lietots maz (līdz 0.5 promilēm)
Atbalstoša. Uzksatu, ka var sēsties pie stūres arī lielākā alkohola reibumā
Neitrāla. Man nav viedoklis par braukšanu pie stūres alkohola reibumā
5. Vai Jūs atceraties šo reklāmu?
img/user_q7/213109175.jpg
6. Kur Jūs redzējāt/dzirdējāt reklāmas šīs kampaņas ietvaros? (vairākas atbildes iespējamas)
TV
Radio
Plakāti uz ielas, pilsētvidē uz autobusiem
Citur:
7. Kā Jums šķiet, uz kuru mērķauditoriju tā vairāk iedarbojās? (vairākas atbildes iespējamas)
Uz sievietēm
Uz vīriešiem
Uz jauniešiem
Uz pieaugušajiem
8. Lūdzu novērtējiet šo reklāmu. Kuras no īpašībām varētu piedēvēt šai reklāmai? (vairākas atbildes iespējamas)
img/user_q7/213116408.jpg
Informatīva
Uzkrītoša
Kaitinoša
Pamācoša
Neitrāla
9. Cik lielā mērā Jūs piekrītat zemāk esošiem apgalvojumiem par šo reklāmu:
 5 - Pilnīgi piekrītu 4 3 - Neitrāla attieksme 2 1 - Pilnīgi nepiekrītu
Reklāmas doma ir viegli un ātri saprotama     
Reklāmas teksti ir labi salasāmi     
Reklāma pievērš manu uzmanību un ieinteresē     
Domāju, ka reklāma veicinās sabiedrības uzmanību attiecībā pret problēmas aktualitāti     
Rada sajūtu, ka reklāma spēs mainīt sabiedrības uzvedību attiecībā pret braukšanu reibumā     
10. Sniegtā informācija reklāmā ir:
Uzticama
Ticama, bet pārspīlēta
Maz ticama
11. Vai, Jūsuprāt, šī reklāma mainīja cilvēku uzvedību?
Jā, tikai uz kādu brīdi
Jā, arī ilgtermiņā
12. Vai Jūs pats mainījāt savu uzvedību šīs reklāmas kampaņas ietekmē?
Jā, bet tikai uz kādu laiku
Jā, vēl tagad par to bieži piedomāju