Aptauja Mārketinga komunikāciju analīze "Sizeer" uzņēmumā

Cienījamais aptaujas respondent!
Lūdzu Jūs piedalīties aptaujā, kura ir paredzēta Ekonomikas un Kultūras augstskolas kvalifikācijas darba pētījumam. Aptaujas mērķis ir noskaidrot patērētāju viedokli par „Sizeer” uzņēmuma līdzšinējo atpazīstamību, veikala darbību, īstenotajiem un izmantotajiem komunikācijas veidiem, un to iedarbību uz patērētājiem.
Jūsu sniegtā informācija tiks izmantota apkopota veidā un datu anonimitāte ir garantēta. Aptuvenais aptaujas anketas aizpildīšanas laiks ir 7 minutes.
Lūdzu Jūs piedalīties aptaujā, kura ir paredzēta Ekonomikas un Kultūras augstskolas kvalifikācijas darba pētījumam. Aptaujas mērķis ir noskaidrot patērētāju viedokli par „Sizeer” uzņēmuma līdzšinējo atpazīstamību, veikala darbību, īstenotajiem un izmantotajiem komunikācijas veidiem, un to iedarbību uz patērētājiem.
Jūsu sniegtā informācija tiks izmantota apkopota veidā un datu anonimitāte ir garantēta. Aptuvenais aptaujas anketas aizpildīšanas laiks ir 7 minutes.
Šī aptauja ir slēgta un atbildes sniegt vairs nav iespējams!
Paldies par izrādīto interesi.
Paldies par izrādīto interesi.